Aktivní obchod není o neustálém oslovování lidí, ale především o systematické práci, přesném vymezení cílové skupiny a nabídce produktů nebo služby, která přináší řešení konkrétních problémů.
Aktivní obchodní tým vám umožní začít systematicky vyhledávat nové zákazníky, což bude mít pozitivní dopad na objem zakázek a růst firmy.
Obchodní tým aktualizuje a pravidelně rozšiřuje vaši databázi potencionálních klientů.
Díky aktivnímu obchodu máte větší šanci generovat stabilní přísun nových obchodních příležitostí a rozšiřovat své portfolio klientů.
Obchodní tým je neustále v kontaktu se zákazníky, kde buduje vztahy a přináší nové zakázky.
Skvělý obchodní tým neustále neprodává, ale taky zajišťuje, že jsou zákazníci dlouhodobě spokojeni.
Váš nový obchodní tým vám pomůže se dostat na nové trhy, kde jste nebyli zatím aktivní.
Společně se podíváme, kdo je vaše cílová skupina, jaké má potřeby, jak vypadá konkurence, jaké máme produkty a služby, abychom vše propojili s cíli firmy.
Připravíme strukturu týmu, způsob řízení a reportování obchodního týmu.
Navrhneme strukturu inzerátu, spustíme inzerci a začneme s prvními pohovory.
Jakmile vybereme ty správné členy vašeho nového týmu, začneme je onboardovat do obchodního procesu.
Společně spustíme obchodní aktivity, které povedou k vyššímu počtu příležitostí, ale taky k daleko lepší péči o vaše zákazníky.
Na Tomovi si vážím jeho typicky optimistické nálady, schopnosti dobře balancovat mezi tím kdy je potřeba udělat deep dive a kdy se na věci podívat z vesmíru a x dalších schopností: držet focus, dobře se ptát, upřímnost, aktivní naslouchání. Má široký network a dobré jméno, což je super užitečná kombinace pro hiring. Cením si také jeho citu pro rozhodování, kdy je dobré delegovat a kdy si má sám vyhrnout rukávy. A nakonec - baví mne jeho nasazení, zodpovědnost, think big mindset a odvaha dělat věci jinak.
— Petr Ocásek, CEO Angelcam
S Tomášem jsme dosáhli těch největších změn ve velice krátkém čase. Díky němu jsme postavili obchodní tým a začali plnit naše obchodní plány rychleji.
— Jana Šrotířová, CEO Futured
Zjistěte, co riskujete, když aktivně nepracujete se svým obchodním týmem.
UX/UI design, vývoj, obsah a komunikace, výkonnostní kampaně, webová analytika, finance a kontrolling